KONTAKT:
Infolinia: +48 17 864 28 22
e-mail: biuro@brodasystem.pl
Jeśli zakupiony towar okazał się być niezgodny z opisem lub zauważyłeś wadę fabryczną, powinieneś:
- Przesłać do nas produkt wraz z pisemnym oświadczeniem, uwzględniającym szczegółowe powody reklamacji, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej decyzji).
- W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej poinformujemy cię o naszej decyzji.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji w ciągu 7 dni podejmiemy się naprawy reklamowanego towaru/produktu, zamienimy go na nowy lub zwrócimy pieniądze.
- W przypadku opinii negatywnej przekażemy pisemne, szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.
Wzór formularza reklamacji można pobrać tutaj